حذف اکانت شبکه های مجازی : اینستاگرام

حذف اکانت instagram رو اینجوری انجام بدید ؟

زمانی که دیگر از فعالیت در محیط اینستاگرام خسته شده‌اید و یا بنا به دلایلی امنیتی بخواهید اکانت اینستاگرام تان را حذف کنید تنها با چند کلیک ساده می‌توانید این کار را انجام دهید.

آموزش تصویری حذف اکانت اینستاگرام

زمانی که دیگر از فعالیت در محیط اینستاگرام خسته شده‌اید و یا بنا به دلایلی ازجمله ترس از انتشار تصاویر و یا حفظ حریم خصوصی خود بخواهید اکانت اینستاگرام را حذف کنید تنها یا چند کلیک ساده‌ای که آموزش خواهیم داد می‌توانید این کار را انجام دهید. اکانت اینستاگرامپیش از اقدام به حذف اکانت دو نکته را در نظر داشته باشید:

 

– با حذف اکانت تمامی تصاویر، ویدئوها، کامنت ها، لایک ها، دوستان، دنبال کنندگان و دیگر اطلاعات شما در این سرویس برای همیشه از بین خواهد رفت و اینستاگرام قادر به بازگرداندن آن‌ها نخواهد بود.

 

– پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با همان نام کاربری نخواهد بود.

 

چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟

 

مرحله اول: ورود به حساب کاربری اینستاگرام

 

حساب کاربری اینستاگرام

به وب سایت اینستاگرام مراجعه کرده و بر روی Log in کلیک کنید. حالا می توانید با تایپ کردن نام کاربری و رمز عبورتان Log in کرده و یا با کلیک بر روی Forgot password? در صورت فراموشی رمزتان آن را بازیابی کنید.

 

نحوه حذف اکانت اینستاگرام

با کلیک بر روی نام کاربری یا تصویر نمایه خود در گوشه بالای سمت راست از فید صفحه اصلی گزینه ویرایش مشخصات (Edit Profile) را ازمنوی کشویی انتخاب کنید .

 

مرحله سوم :حساب خود را حذف کنید

 

حذف حساب اینستاگرام

با کلیک بر روی دکمه آبی “I’d like to delete my account” من می‌خواهم حساب کاربریم را حذف کنم. و دادن رمز به دکمه قرمزی خواهید رسید که با کلیک بر روی آن و تأیید آن برای همیشه حساب اینستاگرامتان حذف خواهد شد.در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام دلیل حذف اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! به هر حال با تایپ مجدد رمزعبور و کلیک روی دکمه قرمز رنگ اکانت شما برای همیشه حذف خواهد شد.

 

دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام

این روز‌ها اینستـاگرام یکی از محبوب‌ ترین سرویس‌های مورد استفاده کاربران تلفن‌های همراه است اما شاید به دلایل مختلف تصمیم بگیرید اکـانت خود را غیر فعال کنید.

 

در نسخه های قبل تر اینستاگرام قابلیت غیر فعال کردن یا به قول خودمون دی اکتیو کردن نبود که یکی از بزرگترین مشکلات کاربران با شبکه اجتماعی اینستاگرام همین موضوع بود. قابلیتی که در فیسبوک موجود بود و عدم وجود آن در اینستاگرام بسیاری از کاربران را آزار می داد. در حقیقت اینستاگرام تنها قابلیت حذف کلی اکانت را به کاربران خودش می داد.

 

اما نسخه جدید اینستاگرام در کنار تغییرات زیادی که در ظاهر این برنامه قرار داده است، قابلیت Deactivate یا غیرفعال کردن موقتی اکانت را نیز داده است که در این صورت هیچ فردی قادر به مشاهده تصاویر و پروفایل شما نیست.

 

برای دی اکتیو کردن اکانت ایسنتاگرام خود کافیست به این روش عمل کنید.

 

ابتدا وارد سایت اینستاگرام شوید و وارد اکانت کاربری خود شوید.

 

سپس وارد این لینـــک زیر شوید.

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary

 

و دلیل دی اکتیو کردن اکانت خود را انتخاب کنید.

 

سپس رمز عبور خود را وارد کنید و گزینه Temporarily Disable Accountرا انتخاب کنید.

 

بعد از این اینستاگرام تایید می کند که اکـانت شما دی اکتیو شده است.

 

غیرفعال کردن اکانت چند ساعتی به طول خواهد انجامید و نمی‌توانید بلافاصله پس از غیرفعال کردن مجدداً وارد اکانت خود شوید.

باید یکی دو روز برای ورود مجدد صبر کنید.

 

شما تنها هفته‌ای یک بار قادر به غیرفعال کردن موقتی اکانت اینستاگرام خود هستید و نمی‌توانید به طور مداوم این کار را انجام دهید.

منبع :  کوک وی  __ دیلیت اکانت اینستاگرام

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی