پیشنهادی های کار در منزل

چگونه در منزل در آمد داشته باشیم ؟

خیلی ها دوست دارند در خانه بمانند و یک کار در منزل یا کسب و کار خانگی را اداره کنند. آیا شما دوست ندارید یک درآمد ثابت یا درآمد متغیر هنگفت داشته باشیدبدون این که از خانه تان خارج شوید؟ این ایده های آسان کار در منزل که در این جا می خوانید خیلی زود شما را به درآمد می رساند.

اگر هر روز با اکراه به محل کار می روید، یا یافتن یک کار موقتی در نزدیکی محل زندگی تان برایتان دشوار است، حالا وقت اش در خانه بمانید و با یک کار در منزل برای خود کسب درآمد کنید. هیچ زمانی برای کار در منزل بهتر از حالا نبوده است: بر اساس گزارش های مختلف از سراسر جهان حالا بسیاری افراد دیگر و حدود بیش از 2 میلیون ایرانی این کار را می کنند. هر قدر که اقتصاد بهبود می یابد، شرکت های بیش تری به دنبال افزایش تعداد کارکنان شان هستند. آن ها ترجیح می دهند کارشان را با استخدام افراد به صورت دورکاری توسعه دهند. به این ترتیب نیازی به سرمایه گذاری جدید در تاسیسات و محل کار جدید ندارند. علاوه بر این اگر دوست ندارید در منزل برای دیگران کار کنید می توانید منزل را به محل پول سازی برای خودتان تبدیل کنید.

شما برای بیش تر شغل های خانگی( چه دورکاری چه خویش کاری) به یک رایانه و اتصال به اینترنت، برخی مهارت های پایه، و البته طرز فکر ‘من می توانم’ نیاز دارید. در ادامه 20 بهترین کار در منزل را معرفی می کنیم که زندگی شما را رونق می دهد:

1. کترینگ مواد غذایی(آشپزی و شیرینی پزی)

این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:

همه می توانند این کار را انجام دهند. کافی است آشپز ماهری باشید یا دست پخت دیگران را عرضه کنید. در هر صورت آشپزی می تواند یک شغل پردرآمد خانگی باشد، حتی در داخل خانه شما! کافی است استعداد آشپزی داشته باشید، سلیقه مشتری ها را بشناسید و صد البته به غذا و آشپزی علاقمند باشید. هم می توانید محصولات خود را در فضای مجازی تبلیغ کنید و بفروشید و هم می توانید تراکت هایی آماده کنید و در محله تان پخش کنید. ممکن است ماه اول و دوم مشتری نداشته باشید اما باور کنید از ماه سوم به بعد مخصوصا بعد از اینکه گاهی از محصولا ت دست سازتان مثل شیرینی و ترشی و غذا به کاسب های محل به عنوان هدیه دادید سیل مشتریان وفادار به سمت شما روانه می شوند.

مطلب مرتبط: ایده های کسب و کار: 130 ایده کسب و کار که همین امروز باید بدانید

2. کسب درآمد از تلگرام

این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:

خب این کار را تقرdبا همه در هر سن و جنسی می توانند انجام دهند. این روزها تمام وقت مردم در تلگرام میگذرد پس یک گوشی هوشمند و یک برنامه تلگرام شروع خوبی است. می توانید در تلگرام برای کسب و کارهای مختلف بازاریابی کنید. محتوا تولید کنید. کانال و گروه تخصصی بسازید و حتی آگهی بگیرید. بهتر است این کار را هر چه زودتر امتحان کنید. برای دانستن روش ها کسب درآمد از تلگرام این جا کلیک کنید.

3. راه اندازی مزون لباس خانگی

این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:

این ایده برای عاشقان مد و لباس عالی است. درواقع این ایده را وقتی چند وقت پیش به دنبال لباس بودم و به این مزون های خانگی سر میزدم گرفتم. به نظر کار پررونق و خوبی است. شما یکسری لباس از برخی شهرها مثلا کیش و قشم و جلفا یا برخی کشورها مثل ترکیه و دبی و … تهیه می کنید و یکی از اتاق های منزل تان را دکوربندی و رگال کشی می کنید و تبدیل به مزون می کنید. حتم دارم شغل خانگی بسیار سودآوری است.

مشاغل مربوط به نرم افزارها و برنامه های مختلف کامپیوتری

این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:

اگر به کامپیوتر و اینترنت علاقمند هستید، بد نیست اگر به شغل هایی مانند طراحی وب یا آموزش مجازی کار با نرم افزارهای پرطرفدار مثل ایندیزاین، فتوشاپ و کورل و حتی برنامه نویسی فکر کنید. تنها هزینه‌ای که برای شروع کار خود لازم دارید هزینه سیستم‌های کامپیوتری است.

۱۱. تایپ و ورود داده ها

این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:

اگر اندکی حوصله و مهارت ورود اطلاعات به برنامه و تایپ کردن را داشته باشید این شغل هنوز می تواند برای شما پولساز باشد. درست است که در عصر حاضر همه سعی میکنند کارهای مربوط به تایپ و داده هایشان را خودشان انجام دهند اما هنوز هم سیل عظیمی از افراد هستند که فقط با قلم و کاغذ راحت هستند و به یک تایپیست یا کارشناس ورود داده نیاز دارند.

۱۲. مشاوره کسب و کار

این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:

این شغل برای تمام افرادی که یک حرفه بلد هستند عالی است. هر حرفه و هنری که می خواهد باشد! بالاخره همیشه یک عده آدم هستند که تازه می خواهند وارد شغل شما شوند و نیاز دارند بدانند چه رشته ای بخوانند، چه کار کنند، از چه سازمانها و ارگان هایی کمک بگیرند، چطور کار پیدا کنند و چطور وقتی بیکار شدند زندگی بگذرانند! واقعا

خودتان را به‌عنوان یک متخصص در رشته‌ی خودتان معرفی کنید و ارتباطات خودتان را فراهم کنید و از طریق مشاوره دادن به دیگران کسب درآمد کنید.

۱۳. ویرایش و نمونه خوانی

این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:

این شغل برای آنهایی که همیشه در دوره مدرسه املا و انشای ۲۰ داشتند عالی است! این روزها تعداد زیاد نویسندگان بهدلیل کمبود وقت و گرفتاری های شغل دوم و سوم خود نیاز به ویراستارانی دارند تامحتوای کتابها و مقالات چاپی و الکترونیکی آنان را ویرایش کنند. . در حال حاضر ویراستاران مستقل بسیاری وجود دارند که بسیاری از آن‌ها هم خدمات ویرایش و هم نویسندگی را انجام می‌دهند، بنابراین ذکر تعداد دقیق  آن‌ها کاری دشوار است و افراد مسلط به دستور زبان بسیار  مورد نیاز هستند. میتوانید با مراجعه به یکی از سایت های مرتبط، یا با برقراری تماس با کارگزاران وبلاگ‌ها و مجلات بزرگ، شغلی مناسب در زمینه‌ی ویراستاری بیابید.
۱۴. تدریس خصوصی زبان انگلیسی از منزل
این کار در منزل برای چه کسانی عالی است:
آموزش و یادگیری زبان انگلیسی این روزها برای همه مردم از نان شب هم واجب تر شده است! اگر شما دانش آموخته رشته زبان انگلیسی هستید و یا دوره های حرفه ای و تخصصی این رشته را گذرانده اید و مدرک قابل قبولی دارید و از طرفی عاشق چت برخط یا مکالمه‌ی تلفنی هستید این کار تجربه خوبی برای شما می‌تواند باشد. چون بیش‌تر زبان‌آموزان در محیط اداری کار می‌کنند و هم‌چنین به رایانه و اینترت پرسرعت هم دسترسی دارند بنابراین همین امروز یک گروه فیسبوکی یا تلگرامی یا اینستاگرامی درست کنید، برای خودتان تبلیغات راه بیندازید، درباره تخصص ها و مهارت تان سخن بگویید و چندتا شاگرد زبان آموز برای خودتان پیدا کنید.در این کار درس‌ها یا به‌صورت تلفنی یا از طریق یک سرویس تماس تصویری زنده مانند اسکایپ یا ایمو ارائه می‌شود- گاهی این جلسات شب‌ها برگزار می‌شود، چون شما با زبان‌آموزانی در شغل ها و شهرهای مختلف کار می‌کنید. شما باید متعهد شوید حداقل ۲۰ ساعت در هفته در زمان‌های مشخص کار کنید، و می‌توانید تا ۳۵ ساعت هم کار کنید.
۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی