تویوتا پریوس پرفروش ترین خودروی هیبریدی جهان

 تویوتا پریوس نامی شناخته شده در جهان است. این خودروی به لطف استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ی تویوتا، مصرف سوخت بسیار اندکی دارد و به همین دلیل نیز پس از افزایش قیمت بنزین، بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفت. این خودرو برای اولین بار در سال 1997 و با شعار «به موقع و کمک به قرن 21 ام» به بازار عرضه شد.این خودرو که اکنون نسل چهارم آن در 44 کشور مختلف عرضه می شود، رکورد فروش 3.500.000 هزار دستگاه را برای تویوتا به ارمغان آورده است که بدین ترتیب خود را به عنوان محبوب ترین خودرو ی هیبریدی جهان معرفی می کند. در ادامه با آخرین نسل تویوتا پریوس بیش از پیش آشنا خواهیم شد و به بررسی قابلیت های آن خواهیم پرداخت.

تویوتا پریوس پرفروش ترین و یکی از بهترین خودروهای هیبریدی جهان است. این خودرو اخیرا توسط نمایندگی رسمی تویوتا در ایران بدون هزینه ی گمرک وارد کشور شده و با شرایط خاصی عرضه می شود. برای آشنایی بیشتر با این خودرو و شرایط فروش  و قیمت خودور ذکر شده  در ایران با ما همراه باشید ، 

 

۰ نظر ۰

از بین بردن بوی عرق

 برخی گیاهان دارویی برای رفع بوی بد بدن ناشی از تعریق زیاد پوست و رشد باکتری ها روی آن مفید می باشند. این گیاهان علاوه بر کاهش تعریق بدن و اثر ضدعفونی کنندگی، دارای بوی خوش و مطبوع نیز هستند. لذا نه تنها بدبویی بدن را رفع می کنند، بلکه به خوشبو شدن آن نیز کمک می نمایند.

برگرفته از تبیان

۲ نظر ۰

با خواص سیب زمینی آشنا شوید!

 گیاهی است از تیرهٔ سیب زمینیان که دارای برگهای مرکب و بریده و گلهای سفید یا بنفش است. میوهٔ آن کوچک، کروی، قرمز، سته و سمی است؛ ولی دارای ساقه های زیرزمینی خوراکی است که حاوی اندوختهٔ نشاستهٔ فراوان است گلهایش پنج قسمتی (5 گلبرگ بهم چسبیده و 5 کاسبرگ بهم چسبیده است). تعداد پرچمها نیز 5 است که بهم متصل شده و یک لولهٔ بساکی را ساخته اند و مادگی از وسط آن خارج شده است. این گیاه دارای رقمهای مختلف است که آنها را به زودرس، دیررس و میانه رس تقسیم می کند و برحسب استفاده این گیاه به سیب زمینی  خوراکی، علوفه ای و صنعتی (جهت استفاده الکل یا نشاسته و یا قند ) تقسیم می شود.

برگرفته از ویکی پدیا 


۰ نظر ۰

سنجش سلامت غذا با چوب هوشمند

چوب استیک ، چوب هوشمند

مخترع چینی با ساخت چاپ استیک هوشمند باعث بسته شدن بسیاری از رستورانهای چینی و زاپنی می شود. این چوب های هوشمند سلامت غذا را تضمین می کند.

۰ نظر ۰

درآمد های میلیونی فالگیرها و مدعیان دروغین

فالگیر ، در آمد فالگیر ها

فالگیری تنها راه کسب در آمد نیست راه ها و روش های خالی کردن جیب مردم گرفتار کمی متنوع و سرگرم کننده تر شده است.


۱ نظر ۰

بازیگرانی با گریم های سنگین و خاص + عکس

گریم ، گریم های سنگین
بعضی از نقش هایی که در تاریخ سینما ایفا شده به خاطر شرایط خاصشان، گریم های سنگین، موقعیتی که شخصیت در آن حضور دارد و بسیاری از مسائل دیگر تبدیل به نقش های دشواری شده اند که هر بازیگری از پس ایفای آن برنمی آید.

۰ نظر ۰

کنده شدن جمجمه نوزاد در حین زایمان! + تصاویر

سهل انگاری و اصرار پزشکان برای بدنیا آوردن سریع نوزدان و استفاده غیر اصولی از دستگاه مکش خلاء حادثه آفرید و باعث آسیب فراوان به جمجمه یک کودک در انگلستان شده است.


زایمان ، حین زایمان


۰ نظر ۰

تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا

شب یلدا ، جشن یلدا
ایرانیان نزدیک به چند هزار سال است که شب یلدا آخرین شب پاییز را که درازترین و تاریکترین شب در طول سال است تا سپیده دم بیدار می مانند و در کنار یکدیگر خود را سرگرم می دارند. 

۰ نظر ۰

یک تهیه‌کننده و بازیگر ایرانی نامزد دریافت جایزه از جشنواره «با هم» روسیه

امیرحسین شریفی و سارا صوفیانی در رشته‌های تهیه‌کنندگی و بازیگری نامزد دریافت جایزه ار هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «با هم» (together) مسکو شدند.


Afbeeldingsresultaat voor ‫کارگردانی‬‎

۰ نظر ۰

آیا دریا ابی است/

رنگ دریا ، رنگ آب دریاها
دریا همانطور که میدانید در حال تغییر رنگ است و ما در این مطلب میخواهیم با دلایل این تغییر رنگ آب دریا و با رنگ اقیانوس ها و دریاها آشنا شویم.

۰ نظر ۰