درمان بی خوابی شبانه تنها در 60 ثانیه

28 درمان خانگی بی خوابی

بی خوابی ،یک اختلال خواب است ؛ هنگامی که فردی نمی تواند خوب بخوابد، باعث خستگی روزانه، بی حالی، بی ثباتی عاطفی، اختلال حافظه، سرگیجه، تحریک پذیری، عملکرد ضعیف می شود.

انواع بی خوابی

بی خوابی شامل این سه نوع می باشد:

  • موقت، که برای چند روز طول می کشد
  • کوتاه مدت که دو یا سه هفته طول می کشد
  • بی خوابی مزمن که بیش از یک ماه طول می کشد.

افراد مبتلا به اختلال خواب، ممکن است این مشکلات را تجربه کنند در رختخوابشان در شب بیدار می مانند، ناتوانی در خواب به علت خستگی، حتی بعد از خوابیدن احساس طراوت نداشتن، و خیلی زود بیدار شدن، و غیره.

۰ نظر ۰

ضد تهوع های طبیعی را بشناسیم

بهترین درمان های خانگی برای جلوگیری از حالت تهوع و استفراغ

تهوع باعث کم آبی شدید بدن می شود پس؛ حتما در طول روز به مقدار زیاد آب بنوشید. در صورتی که حالت تهوع در اثر نارسایی و اسپاسم معده باشد می توان با چند ماده طبیعی موجود در منزل از آن جلوگیری نمود.

تهوع یکی از اختلالات گوارشی است که می تواند برای فرد آزاردهنده باشد، به خصوص وقتی که هر روزه تکرار شود، مثل تهوع دوران بارداری.

۰ نظر ۰

طرز تهیه کامل و خوشمزه “عدس پلو” جا افتاده با نکات تکمیلی

مواد مورد نیاز جهت تهیه عدس پلو

  • برنج 3 پیمانه
  • عدس یک و نیم پیمانه
  • گوشت چرخ کرده 300 گرم
  • پیاز داغ نگینی خرد شده 5 ق غ
  • کشمش پلویی 1 پیمانه
  • خرما 200 گرم
  • دارچین 2 قاشق غ
  • نمک ، روغن و زعفران آب کرده به میزان لازم

مواد-عدس-پلو

 

۰ نظر ۰

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم

نکات کلیدی گرانبها در تالیف یک رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یک تبلیغ ساده و پیش پا افتاده نیست که بخواهیم یک مطلب ساده و کپی را در آن جای دهیم و بازدهی بگیریم ، قطعا این یک دیدگاه اشتباه است ، از بزرگترین نکات نوشتن رپرتاژ آگهی این است که به طور مستقیم به تبلیغ شما اشاره نشده باشد

 بهتر است به طور غیرمستقیم اهداف خود را به مشتری القا کنیم و نکات کلیدی خود و نوع فعالیت را به صورت یک مطلب آموزشی به کاربر ارائه دهیم تا علاوه بر اینکه کاربر از خواندن آن مطلب سودمند لذت میبرد به فعالیت شما نیز علاقه مند شود

رپورتاژ آگهی

 

رپورتاژ آگهی چیست

۰ نظر ۰

بوالحسن صبا

ابوالحسن صبا،  (1281-1336 تهران) استاد برجسته موسیقی ایرانی، آهنگساز و نوازنده

ابوالحسن، فرزند کمال السلطنه در سال 1281 خورشیدی در خانواده ای آشنا به موسیقی و اهل ادب متولد گردید پدرش پزشک، ادیب و دوستدار موسیقی بود.

Image result for ‫ابوالحسن صبا‬‎

صبا نخستین درسهای موسیقی را از پدرش فرا گرفت.

۰ نظر ۰

عکس نوشته های پاییزی

در متن زیر برای شما چند مورد از عکس نوشته های پاییزی را آماده کرده ایم :
 

جملات زیبا درباره پاییز, عکس پاییز عاشقانه

۱ نظر ۰

علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله

علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری

نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله می رسیم.

دختر-بودن-جنین-در-بارداری

۰ نظر ۰

اولین نشانه و سریعترین درمان فشار خون بالا

چه چیزهایی در مورد ش میدانید!

فشار خون، مقدار نیرویی است که در برابر دیواره های شریان ها اعمال می شود زیرا خون از طریق آنها جریان می یابد ،  به گفته انجمن قلب امریکا (AHA)در ایالات متحده حدود 85 میلیون نفر فشار خون بالا دارند که از هر سه نفر آنها یک نفر بالای 20 سال است.

موسسه ملی بهداشتNIH تخمین می زنند که حدود دو سوم افراد بالای 65 سال در ایالات متحده دارای فشار خون بالا هستنداگر بدون درمان و کنترل نشدن باقی بماند می تواند مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد. مانند:نارسایی قلبی، از دست دادن بینایی، سکته مغزی و بیماری کلیوی.

 

۰ نظر ۰

کدام قرص دندان درد را سریع قطع می کند؟

لیست انواع داروهای دندان درد

رهایی از دندان درد با انواع داروها

استامینوفن برای دندان درد

پس از کشیدن دندان و به ویژه دندان های عقل که در فک پائین قرار دارند بهترین دارو برای کنترل درد استفاده ازاستامینوفن است.

پس از کشیدن دندان ممکن است مسکن های متنوعی برای بیمار تجویز شود که به نظر می رسد بسیاری از آنها حداکثر به اندازه استامینوفن کارایی داشته باشند و با توجه به اینکه استامینوفن در بین داروهای ضد درد مختلف عوارض نسبتاً کمتری دارند بهتر است از این دارو در کنترل درد بیماران استفاده شود، در غیر این صورت بیمار ممکن است ناخواسته متحمل عوارض زیادی شود.

استامینوفن با نام Paracetamol هم در دنیا معروف است. هرچند خاصیت ضددردی دارد ولی خاصیت ضدالتهابی شناخته شده ای ندارد. استامینوفن بیشتر در ترکیب با سایر داروهای ضددرد تجویز می شود. در خانم های باردار هم استامینوفن ضددرد خوبی در تمام مراحل بارداری تلقی می شود.

۰ نظر ۰

۸ چهره مشهوری که شجاعانه به مشکلات روحی خود اقرار کردند

صحبت درباره ی مشکلات روحی خود هرگز کار ساده ای نیست. این مسأله دلایل مختلفی دارد. بعضی ها نگران انگ زدن دیگران هستند. بعضی ها هم نمی توانند قبول کنند که حال خوبی ندارند یا به خاطر طرز فکر دوستان و خانواده ی خود، نمی توانند از پس این شرایط بربیایند.

مشکلات روحی سلبریتی ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

افراد دیگری هم هستند که معتقدند هیچ کسی نمی تواند به آن ها کمک کند. اما بعضی از سلبریتی های دنیا آنقدر شجاعت داشتند که در مورد مشکلات روحی خود صحبت کردند و با حمایت زیادی از سوی مردم مواجه شدند.

۱ نظر ۰