تنفس مصنوعی نوزاد با پرینتر سه بعدی ممکن شد

تنفس مصنوعی نوزاد با پرینتر سه بعدی ممکن شد

پرینتر سه بعدی تنفس مصنوعی به نوزاد را ممکن کرد

نوزادانی که در هنگام تولد به دلیل مشکل تنفسی از دنیا می روند به دلیل ضعیف بودن دنده و اعضای دیگر بدن امکان دادن تنفس مصنوعی را ندارند.پرینترهای سه بعدی مشکل دادن تنفس مصنوعی به نوزادانی که به دلیل اختلالی در سیستم تنفسی متولد می شوند را حل کرد.





۰ نظر ۰

20 فیلم برگزیده سال 2015 به انتخاب مجله امپایر

2015؛ سالی که با مایل کیتون در "بردمن" آغاز شد و به طور قطع با کایلو رن و شرکایش در "جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد" به پایان خواهد رسید. "دنیای ژوراسیک" تا به اینجا بزرگترین فیلم سال است، "اکس ماشینا" ثابت کرده که سای-فای‌های هوشمندانه جای خوبی در کنار دیگر فیلم‌های هیجان انگیز و پاپ کورنی مثل عصر اولتران و انت من دارند، در این میان فساد ذاتی و ترمیناتور: پیدایش هم تنها با مغزهایمان سوپ درست کردند. تیم امپایر پس از رای گیری فهرست بهترین فیلم های سال خود را منتشر کرده. به یاد داشته باشید که "نیرو برمی‌خیزد" در زمان تهیه این لیست نمایش خود را آغاز نکرده بود و در نتیجه در این رای گیری حضور نداشت.

20. Jurassic World
بهترین چیز در نقشه دنیای ژوراسیک این بود که خوراک تازه‌ای را برای تماشاگرانش در عین یادآوری تم‌های آشنا فراهم کرده بود. می‌دانستیم که دایناسورها به طریقی آزاد می‌شوند و آشوب به پا می‌کنند اما تفاوت این بار در مقیاس این خرابی بود؛ چراکه ورود به پارک ژوراسیک این بار برای عموم آزاد است. مردم این‌بار در تولید ترس و وحشت سهیم هستند و دانشمندان پردل و جرئت را در مرکز ماجرا همراهی می‌‎کنند. اوه، البته دایناسور بزرگتری هم در این میان وجود دارد و لحظه خوشایندی که تی-رکس محبوب این فرنچایز به یک نجات‌دهنده تبدیل می‌شود.

اخبار,اخبار فرهنگی,20 فیلم برگزیده سال 2015 به انتخاب مجله امپایر

 

۰ نظر ۰

گران قیمت ترین خودروی دنیا در سال 2014

سایت معتبر فوربس در تازه ترین مطلب خود ماشین های بی نظیری را از نظر قیمت مورد ارزیابی قرار داده است. قیمت خودرو یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی میان غول های خودروسازی می باشد.

 

لامبورگینی ، خودرو ، گرانترین خودرو 

1- لامبورگینی مدل ونینو رودستر

ساخت کشور ایتالیا
قیمت خودرو با قیمت پایه 4.5 میلیون دلار
قدرت موتور 750 اسب بخار
قدرت سرعت 221 مایل در ساعت
 
۰ نظر ۰

شگفتی های معماری مدرن در جهان + عکس

مجموعه تصاویر زیر روایت 9 ساختمان از بنا های مذهبی از کلیساها ومعبد هی بودایی در ایالات متحده، آسیا و شرق میانه، با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود در جشنواره جهانی معماری آینده در سنگاپور هستند.
۰ نظر ۰

عکس: بازیگر نقش کودکی پیامبر (ص)

تاکنون عکسی از بازیگر نقش کودکی پیامبر در «محمد رسول الله» دیده نشده بود اما بالاخره بعد از مدت‌ها اولین عکس از این بازیگر منتشر شد.
۰ نظر ۰

راهکارهایی برای افزایش اعتماد به نفس در دختران

یکی از مشکلات روان شناختی دختران در دوران نوجوانی کمبود اعتماد به نفس و عدم رعایت این موضوع از جانب والدین است. برای افزایش اعتماد به نفس در دختران 10 راه حل مفید معرفی خواهیم کرد.

۰ نظر ۰

عاقبت خانه سریال «پدرسالار»/ عکس

هفته پیش اکبرخواجویی، کارگردان سریال پدرسالار درگذشت. سریالی که 20 سال قبل ساخته شد و چند روز قبل برای چندمین بار از شبکه تماشا روی آنتن رفت.
۰ نظر ۰

مهماندار زن هواپیما اشک پیرمرد 71 ساله را درآورد! + تصاویر


مهماندار هواپیما ، مهماندار در هواپیما

مهماندار هواپیمایی در چین با کار زیبا و مهربانانه خود باعث شد تا مسافر سالمندی که در این پرواز حضور داشت به گریه افتاده و احساساتی شود.


بقیه نوشته ها در ادامه مطلب...
۰ نظر ۰