تنفس مصنوعی نوزاد با پرینتر سه بعدی ممکن شد

تنفس مصنوعی نوزاد با پرینتر سه بعدی ممکن شد

پرینتر سه بعدی تنفس مصنوعی به نوزاد را ممکن کرد

نوزادانی که در هنگام تولد به دلیل مشکل تنفسی از دنیا می روند به دلیل ضعیف بودن دنده و اعضای دیگر بدن امکان دادن تنفس مصنوعی را ندارند.پرینترهای سه بعدی مشکل دادن تنفس مصنوعی به نوزادانی که به دلیل اختلالی در سیستم تنفسی متولد می شوند را حل کرد.





ساخت دستگاه تنفس مصنوعی با پرینتر سه بعدی

ساخت دستگاه تنفس مصنوعی برای نوزادان با پرینتر سه بعدی

ساخت دستگاهی برای تنفس مصنوعی نوزاد با پرینتر سه بعدی

سالانه در حدود 1.8 میلیون نوزاد در دنیا به دلیل اختلالی به نام “آسفیزا” دقایق و یا ساعاتی بعد از تولد از دنیا می روند.”آسفیزا” نوزاد را از دریافت اکسیژن ناتوان کرده و به همین دلیل نوزاد دیگر توانایی تنفس ندارد. تراژدی دردناک مرگ و میر نوزادان به دلیل اختلال تنفسی بعد از تولد می تواند با فناوری پرینتر سه بعدی پایان یابد چرا که مرگ این نوزادان می تواند با ابزاری مناسب برای دادن تنفس مصنوعی رخ ندهد.
یک تیم متخصص مدتها به طور جدی برای رفع این مشکل کار کرده اند و با استفاده از تکنولوژی بی مثال پرینتر سه بعدی موفق به ساخت ابزاری به نام “AIR”شدند.
تنفس مصنوعی نوزادان

تنفس مصنوعی نوزادان با ابزار پرینتر سه بعدی

“AIR” ابزاری است که برای افزایش کیفیت مراقبت های بعد از تولد نوزادان طراحی و ساخته شد.دکتر “داتا سانتورینو” به عنوان مدیر و سرپرست این پروژه از ساخت ابزاری برای تنفس مصنوعی نوزادان با چاپ سه بعدی اظهار رضایت کرد و قابلیت پرینتر سه بعدی را در مسیر رسیدن به نتیجه مهم دانست و گفت: پرینتر سه بعدی مرکزی ترین وسیله و بخش انجام و تکمیل این پروژه بود. او خاطر نشان کرد که در این مسیر 6 نوع پرینتر سه بعدی با سیستم های پیشرفته را یکی کرده تا بتواند به ابزاری کامل دست یابد. به نوعی همکاری تعدادی از پرینترهای سه بعدی در نهایت تبدیل به ساخت وسیله ای برای نجات و حفظ زندگی نوزادان دوست داشتنی شده است.
تنفس مصنوعی نوزاد

ساخت دستگاه تنفس مصنوعی نوزاد با پرینتر سه بعدی

این ابزار 3 بعدی دارای سنسور و حسگری است که علائم ” ” رادریافت می کند.بازخوانی دیجیتالی از دستگاه به کاربران زمان مناسب برای عکس العمل سریع را می دهد. صرفه جویی در زمان احیای بیمار از طریق این دستگاه یکی از مزایای این ابزار ساخته شده با پرینتر سه بعدی است.
دستگاه تنفس مصنوعی نوزادان

ساخت دستگاه تنفس مصنوعی نوزادان با پرینتر سه بعدی

عملکرد این دستگاه نوعی عملکرد دوگانه است که یکی در احیای بیمار و دیگری در صرفه جویی در زمان است.
۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی