تمامی نکات لازم در رابطه با “آملودیپین”

آملودیپین برای پایین آوردن فشار خون در پرفشاری خون و تسکین درد قلبی تجویز می شود. پزشک شما به دلایل دیگری نیز ممکن است این دارو را برایتان تجویز کند. این دارو در بدن از طریق ممانعت از ورود کلسیم به داخل سلول ها از غشای سلولی عمل می کند ، به همین علت است که این دارو را یک داروی مسدودکننده کانال های کلسیمی می دانند.آملودیپین

۰ نظر ۰

طرز تهیه “پنکیک” ساده خانگی مرحله به مرحله

 طرز تهیه پنکیک ساده

پنکیک یکی از شیرینی های خیلی محبوب در دنیا می باشد که در دسته کیک ها طبقه بندی می شود که هم به عنوان میان وعده  و هم دسر استفاده می شود  و می توان آن را در وعده صبحانه استفاده کرد.
پنکیک دارای طرز تهیه های گوناگونی چه در ایران و چه در جای جای دنیا می باشد .ما در نمناک تلاش کردیم بهترین و متداول ترین طرز تهیه پنکیک را ارائه دهیم  با ما همراه باشید.

پنکیک

۰ نظر ۰

درمان فوری سرماخوردگی در عرض یک روز

سرما خوردگی از شایع ترین بیماریهایی است که اکثر افراد در پاییز و زمستان به آن دچار می شوند . سرماخوردگی علائم زیادی مانند تب و آبریزش بینی و خستگی مفرط دارد که فرد را از انجام کارهای روزمره باز می دارد. همه ما دوست داریم سریعتر از شر سرما خوردگی راحت شویم و آن را درمان کنیم . راه هایی که برای درمان سرماخوردگی وجود دارد پس از گذراندن چند روز موجب سلامت بیمار می شود اما ما در این بخش از سلامت نمناک با توجه به درخواست شما کاربران درمان فوری سرماخوردگی و بهترین شیوه درمان سرماخوردگی را ارائه می کنیم تا بتوانید با استفاده از آن یک روزه از شر سرماخوردگی خلاص شوید.

۰ نظر ۰