رونمایی از ارتش سگ های انتحاری داعش


اخبار :گروه تروریستی تکفیری داعش که در میدان نبرد توان مقابله را ندارد روی به حملات انتحاری و تروریستی آورده است. اکنون خبرهایی از رونمایی از ارتش سگ های انتحاری داعش منتشر شده است.

به گزارش میهن گرام :شبه نظامیان گروهک تروریستی داعش برای حملات تروریسی و دفاع از خود در برابر آزاد سازی موصل توسط نیروهای ارتش عراق و ائتلاف بین الملل (به رهبری آمریکا)، از سگ های انتحاری استفاده خواهند کرد.

یه نوشته خبرگزاری روسی اسپوتنیک، به گفته فهمی عباس، سخنگوی نیروهای مسلح دولتی عراق، شمار “ارتش سگ های انتحاری” تروریست ها را حدودا 600 قلاده اعلام کرده است.

تروریست ها در نظر دارند تا از این سگ ها در برابر نیروهای ارتش عراق که قصد حمله و آزادسازی موصل را دارند استفاده کنند.

۰ نظر ۰

«چاوشی» برای «خندوانه» می‌خواند

 

رامبد جوان درباره نحوه حضور جناب خان در فصل چهارم «خندوانه»، سخنان صاحب امتیاز این عروسک و همچنین چگونگی حضور اسپانسرها در این برنامه سخن گفت.
۱ نظر ۰

کاشت مو و روش های تراکاشت مو

نقش مو در ظاهر افراد

وضعیت مو نقش بسزایی در داشتن اعتماد به نفس و روابط بین فردی و اجتماعی و قضاوت دیگران در برخورد ها خواهد داشت , تا جایی که پاکیزگی , خوش حالت بودن و حفظ سلامت مو و یا برعکس آن , منجر به اثرات غیر قابل تصوری خواهد شد.

Image result for ‫موی زیبا مردانه‬‎


۰ نظر ۰

از بوتاکس بیشتر بدانید

دکتر علی اصغر شیرازی فوق تخصص جراحی های زیبایی صورت درباره نواحی که بوتاکس توصیه می شود، اظهار کرد: «مناسب ترن جائی که بوتاکس تزریق می شود پیشانی است. با تزریق در این منطقه می توان خطوط عمیقی که بین دو ابرو ایجاد می شود که به آن ها خط اخم گفته می شود و همچنین خطوط عرضی پیشانی را برطرف کرد. برای خطوط ریز کنار چشم هم می توان از بوتاکس استفاده کرد.» 

وی ادامه داد: «چنانچه تزریق به روش خاصی انجام شود می توان به بالا بردن ابرو هم کمک کرد. تزریق را می توان برای از بین بردن خطوط زیر چشم، اطراف لب، خط خنده و خط زیر و کنار گوشه های لب نیز استفاده کرد.»


Image result for botox treatment


۱ نظر ۰

بدون افت کیفیت حجم تصاویرتان را کاهش دهید!

 

همه ما با این مشکل روبرو شده ایم که گاهی مجبور هستیم تا عکس های خود را در ابعادی کوچکتر عرضه کنیم. این فرایند معمولا آزار دهنده است چراکه کاهش حجم عکس ها با کاهش و افت شدید عکس روبرو است.

 

۰ نظر ۰

بررسی موضوع موعود گرایی داعش

Image result for ‫داعش‬‎

دولت اسلامی عراق و شام (به عربی : الدولة الاسلامیة فی العراق والشام ) با نام اختصاری داعش یک گروه ستیزه جوی جهادگرای سلفی است که پیروی یک آموزه بنیادگرای وهابی از اسلام سنی است.

این گروه که از ژوئیهٔ 2014 ادعای خلافت جهانی کرده است و خود را دولت اسلامی (به عربی: الدولة الاسلامیة ) می نامد؛ همچنین بخش های بزرگی از شمال عراق و شرق سوریه را با جمعیت های 2٫8 و 8 میلیون نفر و بخش های کوچکی را در لیبی، نیجریه و افغانستان در تصرف خود دارد. این گروه به رهبری ابوبکر البغدادی از مجاهدین سلفی جداشده از شبکهٔ القاعده تأسیس شده و با دولت های عراق و سوریه و دیگر گروه های شورشی مخالف دولت سوریه وارد جنگ شده است. داعش یکی از رادیکال ترین گروه های اسلام گرا در خاورمیانه است. آن ها علاوه بر عراق و سوریه بخش هایی از لیبی و نیجریه را نیز در کنترل خود دارند و گروه های هم پیمان آن در نقاط دیگر دنیا مثل افغانستان و آسیای جنوب شرقی نیز فعال هستند.

جالب است بدانید که این گروه به ظهور هم اعتقاد دارد که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

۱ نظر ۰

طالع بینی با فال رنگ بر اساس ماه تولد شما

 

رنگها بر نیازهای روحی-روانی، شرایط یادگیری، کنترل رفتارهای خشمگینانه، احساسات، درمان افسردگی و اختلالات یادگیری و سطح انرژی اثر دارند. رنگها در کنترل نبض، تپش قلب، فشار خون، اشتها و حتی خواب مفید هستند و همچنین در درمان بیماریهایی مثل میگرن، سرطان، اعتیاد و امراض پوستی و حتی تومورهای مغزی اثر دارند.

طالع بینی با فال رنگ بر اساس ماه تولد شما :: ((از همه جا))

 

فال رنگ ها یک طالع بینی متفاوت بر اسا ماه تولد شما است که متن فال ها را در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

 

۰ نظر ۰

نکات خرید پرده و مدل های روز

مدل پرده های جدید و زیبا 2015


یکی از لوازم خانه که تاثیر زیادی بر زیبایی و همناهنگی آن دارد ، پرده است که در هنگام خرید و انتخاب بهتر است دقت کافی شود.


نکات ضروری  مدل های روز انواع پرده را در ادامه مشاهده نمائید.

۰ نظر ۰

بیوگرافی قهرمان جهان و اسطوره ی بدنسازی ایران بیت الله عباسپور

Image result for ‫بیت الله عباسپور‬‎



بیت الله عباس پور (20 اسفند 1358 بیجار – 3 شهریور 1394 تهران )معروف به بیتو ( Baito )، ورزشکار و مربی در رشته پرورش اندام بود. او برای نخستین بار در سال 2013 میلادی با نام کشور ایران وارد مسابقات مستر المپیا شد. عباسپور در سوم شهریور در حالی که شرایط برای انتقال او به خارج از ایران جهت درمان بیماری اش مهیا بود ، به دلیل وخامت حال به کما رفت و ساعتی بعد از آن درگذشت.

۰ نظر ۰

نکاتی مفید در مورد رپورتاژ آگهی

 

رپورتاژ آگهی چیست ؟ قبل از هرچیزی ممکن است برای شما سوال باشد که رپورتاژ آگهی دقیقاً به چه معناست ؟ در جوابتان به زبان ساده باید بگوییم که منظور از تبلیغ رپورتاژ این است که تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک بعنوان یک مطلب در سایتی منتشر شود.


مطالب بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

۰ نظر ۰