نکاتی مفید در مورد رپورتاژ آگهی

 

رپورتاژ آگهی چیست ؟ قبل از هرچیزی ممکن است برای شما سوال باشد که رپورتاژ آگهی دقیقاً به چه معناست ؟ در جوابتان به زبان ساده باید بگوییم که منظور از تبلیغ رپورتاژ این است که تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک بعنوان یک مطلب در سایتی منتشر شود.


مطالب بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


از واژه رپرتاژ آگهی یا همان رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می شود، در حالی که آنچه آنها می بینند، می شنوند و می خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است. اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال 1945 به ادبیات انتقادی رسانه ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه ها،(رپورتاژ) رپرتاژ آگهی ها بسیار موثرند و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی ها تصویب شده و می شود. دیوان بین المللی تجارتدر قانون آگهی های خود که در سال 1997 به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند

برگرفته از ویکیپدیا

برحسب تجربه استفاده از رپورتاژ آگهی با لینک‌های فالاو در سایت های معتبر همیشه تاثیرات مثبت داشته است و سایت‌های تازه تاسیس و حتی قدیمی توانسته‌اند با درج چند رپورتاژ خوب در سایت‌های مشابه خود به موفقیت چشمگیری دست یابند.

مهمترین نکاتی که در این روش تبلیغات اینترنتی وجود دارد ؛

اول : نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو  تهیه شود .

دوم : رپورتاژ خبری در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود .

سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی