ماموگرافی برای کسانی که ایمپلنت سینه دارند چگونه است؟

اگر شما هم جزو خانم‌هایی هستید که تصمیم گرفته‌اید سینه‌های‌تان را ایمپلنت کنید شاید سوالاتی در مورد ماموگرافی با ایمپلنت برای‌تان پیش آمده باشد. انجمن جراحان پلاستیک آمریکا تخمین زده نیمی از خانم‌هایی که از ایمپلنت‌های سینه استفاده می‌کنند در دهه ۲۰ یا اوایل دهه ۳۰ زندگی خود هستند. ممکن است جراح شما هرگز در مورد اینکه از این به بعد چگونه باید تست غربالگری سرطان سینه را انجام دهید با شما حرف نزند. اما اگر نزدیک به دهه ۴۰ زندگی‌تان هستید، سوال‌هایی وجود دارد که باید پاسخ آن‌ها را بدانید، زیرا خانم‌هایی که ایمپلنت سینه دارند با خطرات متفاوتی روبرو هستند.

۰ نظر ۰

به 17 دلیل معجون عسل و دارچین بخورید + فواید

 

مصرف مخلوط عسل و دارچین در وعده صبحانه باعث درمان بیماری های قلبی و کاهش کلسترول بد خون می شود و از بروز حمله قلبی جلوگیری می کند. مردم بسیاری از فرهنگ ها استفاده از عسل و دارچین را برای درمان بسیاری از مشکلات بهداشتی مختلف برای قرن ها استفاده کرده اند که مهم ترین آنها را در این بخش از سلامت نمناک به شما خواهیم گفت.

۰ نظر ۰

طرز تهیه تیرامیسو با بیسکویت مادر

دسر تیرامیسو یکی از پر طرفدارترین دسرها است. که به روشهای مختلف و با انواع بیسکویت‌ها تهیه می‌شود. در یکی از این روش‌ها استفاده از بیسکویت مادر ویتانا است. آموزش دسر تیرامیسو یکی از آموزش‌های جذاب و دوست داشتنی برای همه کسانی که به دنبال تهیه دسری خوشمزه و آسان هستند. این دسر تیرامیسو که از ترکیب بیسکویت مادر پنیر ماسکارپونه، خامه، شکر، قهوه غلیظ و پودر کاکائو تهیه می‌شود، به کیک یخچالی معروف است. با ما همراه باشید درست کنید و لذت ببرید.

۰ نظر ۰

طرز تهیه سه نوع شیرینی مجلسی

با توجه به درخواست مکرر شما عزیزان قصد دارم امروز سه نوع شیرینی خوشمزه(کروسان ، کیک یزدی و میکادو) را به شما آموزش دهم. 

طرز تهیه کیک یزدی:

کیک یزدی نوعی شیرینی بومی یزد در مرکز ایران است و بیشتر در خود استان یزد برای پذیرایی در مراسم مذهبی از آن استفاده می‌کنند.مواد لازم در تهیه آن، تخم مرغ، شکر، روغن جامد یا کره، آرد سفید، نمک میوه، جوش شیرین، بیکینگ پودر، ماست یا شیر، هل و در صورت دلخواه مقداری کشمش و خلال پسته است. ( این شیرینی همانند شیرینی دانمارکی و شیرینی نان خامه ای مناسب برای مهمانی و پذیرایی های مجلسی می باشد)

۰ نظر ۰